Poziv za srednjoškolce

Odlukom gradonačelnice Grada Pakraca Anamarije Blažević sredstva za potrebe učenika, planirana u proračunu Grada Pakraca u 2020. godini, raspoređuju se ne samo za nabavku radnih bilježnica osnovnoškolcima i kajdanki učenicima glazbene škole, već i srednjoškolcima.
SVI pakrački srednjoškolci će, bez obzira koju srednju školu (i gdje) pohađaju, primiti po 4 platnene i perive zaštitne maske s logom – grb Grada Pakraca.
Učenici srednjih škola s prebivalištem na području Grada Pakraca svoje maske mogu preuzeti uz predočenje osobne iskaznice svakim radnim danom od 8 do 15 sati u uredu br. 128 gradske uprave (prvi kat desno) od DANAS, 04.09.2020. – 12.00 sati!
Učenici koji nastavu pohađaju u drugim gradovima, ukoliko prije odlaska na svoja mjesta boravišta ne preuzmu masku ili radi kasnog povratka (poslije 15 sati) maske mogu preuzeti u istom uredu u petak 11.09.2020. do 16 sati. Ako niste u mogućnosti ni na ovaj način – javite se na e- mail: dubravka.spancic@pakrac.hr
Ukoliko nemate osobno iskaznicu ponesite dokaz o upisu škole i OIB.

Prikaži vijest


Obavijest za učenike 1. razreda

Ponedjeljak, 7.9.2020. od 8:00 sati
1.el – tehničar za elektroniku, učionica br. 6
1.mt – tehničar za mehatroniku,  učionica br. 9
1.rt – tehničar za računalstvo, učionica br. 5
1.pt – tehničar cestovnog prometa, učionica br. 21
1.p – vozač motornog vozila, učionica br. 8
1.sp – CNC operater, vozač motornog vozila, učionica br. 13
1.s – automehaničar, instalater grijanja i klimatizacije, elektroinstalater, učionica br. 22
1.k – pomoćni kuhar i slastičar, učionica KUH.
1.m – pomoćni soboslikar i ličilac, učionica EL1

Svi učenici koji su na upisima u prvi razred svoje dokumente dostavili elektronskom poštom trebaju donijeti originale (upisnice potpisane od strane roditelja i potvrdu nadležnoga školskog liječnika (za zanimanje tehničar cestovnog prometa) ili liječničku svjedodžbu medicine rada (za zanimanja tehničar za računalstvo, tehničar za mehatroniku, tehničar za elektroniku, automehaničar, instalater grijanja i klimatizacije, elektroinstalater,  CNC operater, vozač motornog vozila) i kopiju svjedodžbe 8. razreda.

Prikaži vijest


Organizacija rada u školskoj 2020./2021. godini i raspored ponedjeljak, 7.9.2020.

Dragi učenici Tehničke škole Daruvar, poštovani roditelji,
pred nama je školska godina kakvu još dosad nismo imali.
Svi djelatnici naše škole uvijek s uzbuđenjem čekaju novu školsku godinu i nove izazove, ali ova je posebna jer je nepredvidiva. Stoga je važnije nego ikad da zajedničkim snagama pokušamo prebroditi sve prepreke koje pred nas stavlja epidemiološka situacija u našoj zemlji i u svijetu.
Naš rad smo prilagodili prema Uputama za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. (Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Ministarstvo znanosti i obrazovanja, 24.8.2020.), Modelima i preporukama za rad u uvjetima povezanima s COVID-19 (Ministarstvo znanosti i obrazovanja, 29.8.2020.), te prema suglasnosti osnivača Bjelovarsko-bilogorske županije.
Tehnička škola Daruvar ima 30 razrednih odjeljenja i nastava se održava na dvije lokacije u Gundulićevoj 14 i u Petra Zrinskoga 19 i 30. Na lokaciji u Zrinskoga 19 još uvijek su u tijeku radovi na energetskoj obnovi zgrade koji bi po projektu trebali završiti do siječnja 2021.
Nastavljamo rad u dvije smjene samo što smo bili prisiljeni napraviti preraspodjelu jutarnjih i popodnevnih razreda zbog rasterećenja prostora i autobusa kako bismo dobili približno isti broj učenika u obje smjene i mogućnost korištenja laboratorija, praktikuma i radionica za sve razrede.
Ukoliko ovakva situacija potraje, u dogledno vrijeme ćemo zamijeniti jutarnju i popodnevnu smjenu.
Nastava počinje 7. rujna 2020. prema priloženom rasporedu. U ponedjeljak ćete dobiti detaljne upute i protokole od svojih razrednika/razrednica, a sve će biti objavljeno i na web stranici škole.
Molim vas da prvoga dana ponesete svoje maske koje ste obavezni nositi u javnom prijevozu i pri ulasku i izlasku iz škole, te na hodnicima. Bjelovarsko-bilogorska županija je osigurala perive maske za sve učenike i dobit ćete ih u ponedjeljak.

  • prva smjena počinje u 8:00 i traje do 13:20
  • druga smjena počinje u 13:50 i traje do 19:10
  • nastavni sati skraćeni su za 5 minuta, kao i veliki odmor
  • za vrijeme odmora ostajete u razredu
  • svaki razred u jednome danu ima svoju učionicu
  • učenici Tehničke škole Daruvar ulaze na glavni ulaz desno (bit će vidljivo istaknuto) i molim vas da kod ulaska poštujete propisanu udaljenost od drugih učenika

Želim vam dobrodošlicu i sretan povratak u školske klupe, molim vas da se pridržavate propisanih epidemioloških mjera kako bismo sačuvali zdravlje, te što prije i bezbolnije savladali i ovu epidemiju koja nas je snašla, možemo mi to 😊
Ravnateljica:
Sanja Klubička, dipl. ing.

Raspored – ponedjeljak, 7.9.2020. – učenici prijepopodne  od 8:00 sati
Raspored – ponedjeljak, 7.9.2020. – učenici poslijepodne od 13:50 sati
Raspored – ponedjeljak, 7.9.2020. – učenici k, m i pk razredi
Raspored – ponedjeljak, 7.9.2020. – nastavnici

Prikaži vijest


Upisi u 1. razred Tehničke škole Daruvar – jesenski rok

Upisi u 1. razred Tehničke škole Daruvar – jesenski rok u srijedu, 2. rujna 2020. u vremenu od 8:00 do 14:00 sati u školskoj knjižnici ili on line slanjem dokumentacije na e-mail: knjiznica@tsd.hr
Na upis je potrebno donijeti ili poslati:
– upisnicu (ispisanu iz sustava NISpuSŠ), upisnicu treba vlastoručno potpisati učenik i roditelj/skrbnik, te dopisati kontakt podatke broj telefona ili mobitela)
– liječničku svjedodžbu medicine rada (za zanimanje tehničar za elektroniku)
– dokaznice za izravni upis ili dodatne bodove (Rješenje o primjerenom obliku školovanja i Stručno mišljenje Službe za profesionalno informiranje HZZ-a, potvrde Centra za socijalnu skrb i sl.)

Prikaži vijest


Financiranje nabave udžbenika učenicima članovima kućanstva koje je korisnik ZMN

Učenici srednjih škola koji su članovi kućanstva koje je korisnik zajamčene minimalne naknade ostvaruju pravo na financiranje obveznih udžbenika u školskoj godini 2020./2021. Za učenike koji ostvaruju navedeno pravo Škola je dužna nabaviti udžbenike. Udžbenici su vlasništvo škole te su ih učenici dužni vratiti školi na kraju školske godine.
Korisnici naknada (ZMN) obvezni su nadležnim centrima za socijalnu skrb dostaviti potvrdu iz škole iz koje je jasno vidljivo da je učenik u šk.god. 2020./2021. upisan prvi put u određeni razred, a za srednje strukovne škole program i trajanje programa (zbog određivanja iznosa naknade). Nadležni centri za socijalnu skrb podatke o učenicima koji ostvaruju pravo putem aplikacije dostavljaju Ministarstvu znanosti i obrazovanja, a Ministarstvo će školama dostaviti podatke.
Detaljnije o ostvarivanju prava na financiranje obveznih udžbenika možete pročitati u dopisu.

Prikaži vijest