21st Century Entrepreneurship, Erasmus + projekt

Tehnička škola Daruvar provodi projekt Erasmus + pod nazivom 21st Century Entrepreneurship  s partnerima iz Grčke i Sjeverne Makedonije kojem je cilj razvoj poduzetništva kod učenika strukovnih škola u području Informacijsko-komunikacijskih tehnologija.Nakon prvog sastanka partnera u studenom 2019. u Kochanima u sjevernoj Makedoniji, pandemija je usporila projektne aktivnosti i odgodila ih na godinu dana.
Ove godine smo nastavili s projektom pa su ravnateljica Sanja Klubička i nastavnici Miro Kligl, Krunoslav Kulhavi i Krešimir Ećimović od 11. do 18.7 2021. bili u posjetu partnerskoj školi  ESPERINO EPAL THIRAS koja se nalazi na Santoriniju u Grčkoj. Tamo su prošli prvi dio edukacije za nastavnike, dok je drugi dio edukacije bio organiziran od 22. do 29.8.2021. u partnerskoj školi  Sredno opstinsko uciliste GOSO VIKENTIEV p.o. Kocani  u Sjevernoj Makedoniji.
Fotografije…

Nakon ovih edukacija za nastavnike u kojima su se upoznali s načinima provedbe projekta s učenicima, početkom školske godine raspisat će se natječaj za učenike koji se žele uključiti u projekt. Svaki nastavnik će mentorirati dva tima po tri učenika.
Učenici će ispuniti upitnike kojima će se definirati njihova uloga u timu te će kroz projekt razvijati svoje inovativne poslovne ideje, napraviti razvojni poslovni plan i najbolji timovi će prezentirati svoje inovativne ideje i planove sljedeće godine kad će sastanak partnera biti u Daruvaru.Osim ove tri srednje škole, partneri na projektu su  Lucera d.o.o, Ludbreg iz Hrvatske,  Foundation CEED Macedonia,  Alternative Innovative Development – ASTIKI MI KERDOSKOPIKI ETAIRIA, Grčka, a nositelj projekta je  Zdruzhenie za poddrshka na ekonomskiot razvoj-lokalna akciona grupa-Kochani, Sjeverna Makedonija.
Ubrzo ćemo objaviti natječaj za učenike Tehničke škole Daruvar koji se žele uključiti u projekt, nastavnici mentori će izabrati najbolje s kojima će cijele školske godine raditi na poslovnom planu, a najboljima želimo puno uspjeha na završnom predstavljanju.