Učenici koji su u sklopu Erasmus programa pod nazivom “Od učionice do radnog mjesta: Povezivanje teorije i prakse u prometu i logistici” u Barceloni u sklopu svog zanimanja, tehničar za cestovni promet, raspoređeni su u četiri različita poduzeća gdje obavljaju praksu.
U ovom tekstu ćemo ukratko predstaviti čime se bavi tvrtka I Love Scooter i što naši učenici Dora Džonlić i Fran Kovačević rade tijekom svoje prakse.
Fotografije…
“I Love Scooter” je renomirana tvrtka smještena u središtu Barcelone, na adresi Pg. de Colom, 19, Ciutat Vella, 08002 Barcelona. Tvrtka se specijalizirala za najam i prodaju električnih skutera, bicikala i romobila, pružajući uslugu koja je posebno popularna među turistima i lokalnim stanovnicima koji žele istražiti grad na brz, jednostavan i ekološki prihvatljiv način.
Zahvaljujući svom strateškom položaju u neposrednoj blizini glavnih turističkih atrakcija, “I Love Scooter” olakšava posjetiteljima Barcelone kretanje kroz grad dok istovremeno promovira održivu mobilnost.
Na praksi u ovoj tvrtki sudjelovali su Dora Džonlić i Fran Kovačević, gdje su obavljali različite zadatke koji su doprinijeli svakodnevnom uspješnom funkcioniranju poslovanja. Njihovi zadaci uključivali su redovito održavanje i čišćenje trgovine, kao i detaljne preglede svih vozila – skutera, bicikala i romobila – kako bi osigurali njihovu ispravnost i sigurnost za korištenje.
U okviru održavanja, prali su vozila, provjeravali pritisak u gumama, kontrolirali baterije te osiguravali da svaki lokot ima odgovarajući ključ. Osim održavanja, sudjelovali su i u operativnim aspektima poslovanja. Iznajmljivali su vozila klijentima, pružali korisne informacije o sigurnosti i korištenju, te pomagali u odabiru ruta koje najbolje odgovaraju njihovim potrebama.
Također su radili na izradi i testiranju novih ruta, koristeći električne romobile za istraživanje različitih dijelova grada, uključujući popularne lokacije poput Camp Noua, Montjuïca i Collserola Natural Parka.
Dodatno, njihov posao uključivao je i distribuciju promotivnih materijala diljem Barcelone, čime su pridonijeli povećanju vidljivosti tvrtke i njezinih usluga među turistima i lokalnim stanovnicima.
Kroz sve ove aktivnosti, stekli su vještine vezane uz tehničko održavanje, korisničku podršku i rad u dinamičnom timskom okruženju.